Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel

Arlenka buduje....
...a raczej już wybudowała :)

offlinearlenka blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
Projekt: INDYWIDUALNY
291294 odwiedzin | wpisów: 390, komentarzy: 3218, obserwuje: 759

Królik Harry :)

autor: arlenka blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Długo wyczekiwany Królik Harry przez moją córeczkę Marysię dotarł i przycupnął w kąciku :)


Komentarze (11)
autor:nani  dodano: 22 dni temu
Jaki śliczniuchny ten futrzak, uwielbiam takie zwierzątka. No i jak już córcia wyrośnie nie będzie problemu ze zmianą.
autor:kakusek  dodano: 22 dni temu
Moj starszy tez wielbiciel krolikow ale juz za duzy na naklejke :-)Mamy za to miniaturke straszanie kochana :-)
autor:zabki2015  dodano: 22 dni temu
eeeeeee czy ten królika ma byś symbolem wsparcia dla Ministerstwa Zdrowia w kontekście ostatniej reklamy dobrej zmiany? :D :D :D :D ps ja bym się go bał :))))
Odpowiedź do zabki2015
autor:arlenka  dodano: 22 dni temu
dobre :)
Ja też wieczorem się go boję. Dlatego przykleiłam go w takim miejscu, żeby młoda nie przestraszyła się tych jego wielkich oczu jak się przebudzi w nocy ;)
Odpowiedź do arlenka
autor:zabki2015  dodano: 21 dni temu
ciekawe czy nie będziesz zdzierać:)
autor:naszpoliklet  dodano: 21 dni temu
Królik piękny i pokoik śliczny :) tylko to łóżko... :( miałam takie... zapewne dokładnie to samo z jyska.... ono jest bardzo ładne, tylko bardzo szybko zaczyna niemiłosiernie skrzypieć, że spać się nie da :P

Życzę żeby u Was się tak nie stało, bo wszystko razem wygląda pięknie :)
Odpowiedź do naszpoliklet
autor:arlenka  dodano: 15 dni temu
A tu Cię zaskoczę - nasze też skrzypiało to wymieniłam stelaż z innym łóżkiem i jest ok. Są na to sposoby w necie. Wystarczy chyba podkładki zrobić z filcu i gra gitara. Popróbuj - na pewno się uda :)
Odpowiedź do arlenka
autor:naszpoliklet  dodano: 14 dni temu
Oooo to świetnie! :) najważniejsze, że Wam nie skrzypi. Mnie to już nie dotyczy, bo to było moje panieńskie łóżko ;) teraz dysponuje większym gabarytem - na dwie osoby, a czasem 2 i pół, takie łóżko to mało ;)

A pokoik śliczny!
Pozdrawiam!
Tytuł: pp
autor:fsoke  dodano: 21 dni temu
ppp
autor:aniabudujeoberona  dodano: 20 dni temu
Ślicznie z tym króliczkiem :) Fajnie to wszystko dobrane.
Odpowiedź do aniabudujeoberona
autor:arlenka  dodano: 15 dni temu
Walczę cały czas z wykończeniem ale wciąż czasu brak na podstawowe rzeczy.

Fajne mebelki znalazłam na allegro - ciekawe czy .

autor: arlenka blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

...są tak fajne w rzeczywistości?

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

Źródło zdjeć: szafkirtv - allegro (to nie reklama sprzedawcy tylko wskazanie źródła zdjeć :)

Zdecydowałam zrobić jednak mebelki u stolarza, żeby mieć pewność jakości :)

Macie jakieś fajne opcje na mebelki salonowe?


Komentarze (12)
autor:home5  dodano: 1 miesiąc temu
Również na nie zerkałam ale i bałam się "z obrazka" kupić. Mój wybór padł na meble Wójcik seria Lyon w Agata Meble. Jeszcze nie złożone ale na żywo w salonie naprawdę fajnie wyglądały. Powodzenia w wyborach :)
Odpowiedź do home5
autor:arlenka  dodano: 1 miesiąc temu
No fajna ta kolekcja LYON. Ja umówiłam się ze stolarzem. pokażę mu te z allegro i zapytam o ceny. Zobaczymy jaką otrzymam ofertę. Wówczas zdecyduję.
autor:nani  dodano: 1 miesiąc temu
Arlenka ja bym tego nie kupowała. Ja się głupia skusiłam na szafkę rtv, którą reklamuje jedna z firm tu na mojejbudowie.pl szmira jaka przyszła za 500zł po prostu wylądowała u szklarza. Ratowałam się jak mogłam bo to była zwykła czarna płyta... Płakać mi się chciało jak to przyszło, ale cóż chciałam przyoszczędzić...no to mam za swoje. Wiec ja nie polecam tej firmy, która reklamuje się tu na tym portalu. Ogólnie jestem na nie jeśli chodzi o kupowanie czegoś czego nie widziało się na oczy
Odpowiedź do nani
autor:pa.00  dodano: 1 miesiąc temu
o masz,dzięki za wpis!
Odpowiedź do nani
autor:arlenka  dodano: 1 miesiąc temu
Ja nie kupię tam na allegro- dziś przychodzi do mnie stolarz i będzie robił coś na wzór. Też boję się zaufać i kupić szafkę za przysłowiowe 500 :). Może dam tylko nazwe firmy i usune ten link na allegro bo faktycznie ktoś pomyśli, że reklamuję tego sprzedawcę i namawiam do zakupu :)
autor:arlenka  dodano: 22 dni temu
Mam już wycenę od dwóch. Wycena:
- szafka TV 240 cm x50 cm
- szafka łazienkowa 100x50 cm
- szafka łazienkowa 60x70 cm
7400 PLN :( . Drugi chciał ponad 10 tys. za to. Masakra jakaś.
Tytuł: meble
Odpowiedź do arlenka
autor:ewela88  dodano: 16 dni temu
Uważam że ceny wysokie...
Nasz stolarz za rtv 300cm- 1800zł - fornir orzech + czarna płyta obudowana szkłem aby się łatwiej czyściło
szafka pod umywalkę 35x60 + szafka nad geberit 120x60 - fornir orzech 1700
szafka do górnej łazienki pod umywalki wolnostojące 300 x40- blat fornir jakiś jasny + 2 szuflady - płyta lakierowana szary 1500
oczywiściwe wszystko na blum
chcemy się targować bo wydaja nam się drogo
Odpowiedź do arlenka
autor:ewela88  dodano: 16 dni temu
Arlenka mogłabym wiedzieć jak wyszły kosztowo u Ciebie szafy? Robione były pewnie na zamówienie..
Odpowiedź do ewela88
autor:arlenka  dodano: 15 dni temu
chodzi Ci o szafy w pokojach dziewczynek?
autor:iwomi  dodano: 10 dni temu
W rzeczywistości szafka TV ze zdjęcia nr 3 jest jeszcze fajniejsza. Nam stolarz robił szafkę na wymiar 48 x 260, jest rewelacyjna!

Stół zamówiony - wybieram krzesła

autor: arlenka blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Zamówiłam już mój wymarzony stół:

blog budowlany - mojabudowa.pl

Wymiar to 100x220 - mam nadzieję, że wpasuje się w otoczenie. Zastanawiam się tylko nad krzesłami - chciałabym, żeby były wygodne i dodały wnętrzu przytulności.

https://www.meble.pl/p1610478,krzeslo-nova-szare-poliester-drewno-olejowane-22144-3.html?utm_source=mebsys&utm_medium=product_page

blog budowlany - mojabudowa.pl


http://www.krzeslaradomsko.pl/oferta/krzesla-nowoczesne/

blog budowlany - mojabudowa.pl

650 zł radomsko

http://www.futuri.pl/product_info.php?&&&&utm_term=%5bhb_id:fe1e3d13-96a9-4fd9-9641-58570acbb95b%5d

blog budowlany - mojabudowa.pl


https://www.sfmeble.pl/pomieszczenia/jadalnia/krzesla/krzeslo-nova-czarne-iii.html

389 zł

https://www.sfmeble.pl/pomieszczenia/jadalnia/krzesla/krzeslo-grace-v-ciemnoszare.html

blog budowlany - mojabudowa.pl

489zl

http://www.futuri.pl/produkt,6819,Hoker-Grace-antracyt-Actona-Company-0000058640.html#prodt

blog budowlany - mojabudowa.pl



Komentarze (8)
autor:mojeendo  dodano: 1 miesiąc temu
O matko jaki piękny stół, w jakim to sklepie kupiony i czy są inne wymiary?
Odpowiedź do mojeendo
autor:arlenka  dodano: 1 miesiąc temu
Są inne - chyba od 180-240 cm długości. Szerokość 100 chyba nie do zmiany, ale zawsze warto zapytać :) może zrobią inny
autor:pa.00  dodano: 1 miesiąc temu
No nie pogadasz,stół wymiata! cena na pewno też nie mała ? :)
autor:arlenka  dodano: 1 miesiąc temu
Kupiłam w IWC Meble. Z ceną was zaskoczę. Kosztował ok. 6 koła :) Widziałam takie i za 25 w galeriach meblowych. Dodam jeszcze że mój blat jest z drewna dębowego o gr. 5,5 cm. :) Dobry wybór? :)
autor:oleczka1986  dodano: 1 miesiąc temu
Boski jest! Jak zawsze me gusta ;) Zerknij na tą stronę https://www.mebel-partner.pl/krzesla/krzesla-tapicerowane mają świetne krzesła :)
Odpowiedź do oleczka1986
autor:arlenka  dodano: 1 miesiąc temu
Wiem wiem Kochana już nawet u nich byłam osobiście :) Problem w tym, że ja potrzebuję krzesła w kolorze dębu a oni praktycznie takich nie mają - poza hokerami. Hokery mam zamiar u nich kupić. :) Są spod Wrocławia. Tylko trzeba uważać o te stoliki, konsole i półki skandynawskie - są słabo wykonane - a nawet bardzo słabo. Krzesła mają z chin, ale dość dobrze wykonane. Podobną ofertę mają SF meble.
autor:kakusek  dodano: 1 miesiąc temu
To nie stol a stolisko:-))(ida Swieta wiec na pewno sie przyda ) Z pokazanych krzesel mi podoba sie to pierwsze -sprawia wrazenie przytulnego i ma fajne nogi :-) Jedynie do czego mam zastrzezenia to ten otwor na plecach-nie za duzy? Jakis taki nieproporcjonalny....Moze tylko tak na zdjeciu wyglada-warto byloby zobaczyc w realu.
autor:arlenka  dodano: 1 miesiąc temu
Wiesz co siedziałam na tego typu krześle i jest mega wygodne - dlatego tylko ten kształt rozpatruję :)

Ciekawe aranżacje ścian

autor: arlenka blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Ostatnio mandala zaprzątneła moją głowę i planowałam zrobić mandalowy wzór na ścianie:

blog budowlany - mojabudowa.pl

ale boję się, że zbyt szybko mi się opatrzy. Chciałam zrobić wzory z grubej plexi w połysku na lekkim dystansie - myslę, że wyglądałyby super.

Postawię chyba jadnak na mniej zdefiniowany i ponadczasowy wzór:

Znalezione obrazy dla zapytania panel ażurowy podświetlony drzewo

Zrobię go w kolorze czarnym z podświetleniem od spodu. Co myślicie?

Zainspirowały mnie takie zdjecia:

blog budowlany - mojabudowa.pl

Źródło: specjalTech.pl

Zrobiłabym wzór taki np.

blog budowlany - mojabudowa.pl

Koszt takiego panelu w czarnym lakierze o wymiarach 120x210 to ok. 600-650 PLN.


Komentarze (5)
autor:pogodny1ja  dodano: 1 miesiąc temu
Mnie ten pomysł sie jak najbardziej podoba...sama zastanawiałam się nad zastosowaniem takiegop panelu ale jako oddzielenie wiatrołapu od części mieszkalnej jednak z racji dość małej powierzchni ekspozycji nie byłoby takiego efektu WOW więc ostatecznie zmieniłam koncepcje... ale na ścianie z podświetleniem brzmi interesująco :)
Odpowiedź do pogodny1ja
autor:arlenka  dodano: 1 miesiąc temu
Ja zdecydowałam się na drzwi szklane z wiatrołapu do salonu bo jednak zimno zimą mocno wpada do salonu jak nie ma bariery. Jak zrobiłabym taki panel na całą ścianę to trochę kasy by to kosztowało - z 1,5 tys PLN. Czekam na wizualizację z tym panelem. Zastanawiam się tylko czy zrobić czarny czy biały. Boję się, że biały będzie żółknąć i przy białych ścianach będzie kiepsko wyglądał.
Pozdrawiam serdecznie :)
Odpowiedź do arlenka
autor:kakusek  dodano: 1 miesiąc temu
Ciekawy pomysl z tym panelem. Ty chcesz go dac na ta sciane oblozona "drewnem" ? Jesls tak to dalabym bialy. A moze zamiast wybierac miedzy bialy a czarnym pojdziesz w strone szarosci cos w odcieniu plyt betonowych?
Arlenko mam jeszcze pytanie aby sie upewnic.Kiedys podalas linka do tych swoich plytek drewnianych Liston Oxford jako kolor NATURAL? U Ciebie jest ten kolor czy moze COGNAC?
ps Gdzie wyceniac takie panele-kto to produkuje?
Odpowiedź do kakusek
autor:arlenka  dodano: 1 miesiąc temu
Tak ja mam listo oxford natural. Mocno zmieniają barwe pod wpływem światła. Te panele produkuje bardzo wiele firm. Ja znalazłam pod Wrocławiem firmę z obornik. Dobrze żeby była to firma z pobliża. Jak wpiszesz w wyszukiwarkę "panel mdf" albo "panele ścienne z mdf" to powinno wyświetlić Ci się multum firm. Koszt lakierowanych to ok. 200-260 pln/m2
Odpowiedź do kakusek
autor:arlenka  dodano: 1 miesiąc temu
Wiesz co chyba faktycznie pójdę w białe na całą ścianę albo w czarne na część. Czekam na wizualizację która robi mi siostra. jak będę ja miała to zamieszczę. Dzięki za radę :)
Statystyki mojabudowa.pl
Liczba blogów:37286
Liczba wpisów:196165
Liczba komentarzy:833421
Liczba zdjęć:715795
Użytkownicy online:482
Moc: 12 kW
Moc: 12 kW
Moc: 18 kW