Zgłoś naruszenie...
Wybierz jedną z poniższych opcji.
Ten komentarz dotyczy mnie lub znajomego:
atakuje mnie,
atakuje znajomego.
Komentarz dotyczy czegoś innego:
spam lub oszustwo,
propagowanie nienawiści,
przemoc lub krzywdzące zachowanie,
treść o charakterze erotycznym.
Odpowiedź do konkursu [x]
Uwaga! W odpowiedzi nie podawaj swoich danych osobowych i kontaktowych. Organizator konkursu skontaktuje się z Tobą jeśli zostaniesz zwycięzcą!


od: 
Zadeklaruj zamówienie produktu
[x]
Liczba sztuk:
Po zatwierdzeniu zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę płatności.
zamawia: 
 
Panel

Arlenka buduje....
...a raczej już wybudowała :)

offlinearlenka blog budowlany - wyślij wiadomość - OBSERWUJ | Blog budowlany
Projekt: INDYWIDUALNY
266238 odwiedzin | wpisów: 382, komentarzy: 3144, obserwuje: 731

Płyty betonowe kładą się 😀

autor: arlenka blog budowlany - wyślij wiadomość Dodaj wpis do ulubionych »

Płyty Maxima kładą się w tempie ekspresowym. Oto efekty

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl

blog budowlany - mojabudowa.pl



Komentarze (26)
Tytuł: Pytanie o beton
autor:klementynka  dodano: 5 miesięcy temu
Witam,bardzo proszę o informacje na temat tego betonu,jak to cenowo wygląda?( jeśli można...?),jak się to robi? Domek Macie prześliczny i ogrodzenie baardzo ładne.Gratulacje.Pozdrawiam.
autor:swojprojekt  dodano: 5 miesięcy temu
No i super!!!!
Tytuł: Przeoczony wpis..
autor:klementynka  dodano: 5 miesięcy temu
Przepraszam gdzieś mi umnkął wpis o tym betonie,ale już znalazłam,wszystko jasne..dziękuje.My z Podkarpacia jesteśmy ciekawe jaka cena u nas za ten beton,muszę się zorientować..
Odpowiedź do klementynka
autor:arlenka  dodano: 5 miesięcy temu
Te płyty to libet. Ceny sa na stronie producenta, a produkty dostępne w calej Polsce.
autor:kakusek  dodano: 5 miesięcy temu
Fajne te Maximy-widzialam taras z tych ciemniejszych ale jasne sa chyba ladniejsze (ciekawe jak bedzie z czyszczeniem) Widze ze ogrodzneie ma juz przesla i brame :-)Oj jak ja ci zazdroszcze-dosc ze juz koncowka to jeszcze tak pieknie :-)
Odpowiedź do kakusek
autor:arlenka  dodano: 5 miesięcy temu
Robię wszystkie grube rzeczy ale na krzesła i stol zabraknie😊 o tv i narożniku nie wspomne
Odpowiedź do arlenka
autor:kakusek  dodano: 5 miesięcy temu
Lepiej zrobic grube a drobiazgi powoli dokompletujesz:-) Nie ma to jak dawkowac sobie radosc:-)
autor:wyborcza  dodano: 5 miesięcy temu
Przemalowaliście dom, zlikwidowaliście te poziome szare pasy?
Odpowiedź do wyborcza
autor:arlenka  dodano: 5 miesięcy temu
Sa. Zostawiłem. Będę z tamtej strony robic ogrodzenie panelowe na dniach to zrobię zdjęcie.😊
autor:arlenka  dodano: 5 miesięcy temu
Zostawilam😊
autor:dubi1985  dodano: 5 miesięcy temu
coś pięknego, to chyba, jeśli nie na pewno , moim zdaniem, najładniejszy projekt ogrodu ;-)
ja zapytam z czystej ciekawości, jaka funkcję spełnią te wąskie paski przed domem ?;-)
Odpowiedź do dubi1985
autor:arlenka  dodano: 5 miesięcy temu
wyłącznie estetyczne :)
Odpowiedź do arlenka
autor:dubi1985  dodano: 5 miesięcy temu
i prawidłowo ;-) zapewne siostra doradziła ;-) Miłego dnia:-)
Odpowiedź do dubi1985
autor:arlenka  dodano: 5 miesięcy temu
zamieściłam kolejny wpis z wizualizacją docelowa tego miejsca :). Tu akurat znalazłam inspiracje w necie i bardzo mi się to spodobało :)
autor:rawany  dodano: 5 miesięcy temu
Arena, czy siostra Ci pomaga w aranżacji ogrodu? Jest tak pięknie rozplanowany, że chyba zapytam Ją o poradę - bo czacha nam dymi, a i tak nie wymyślilimy jednego kąta ze spadkiem terenu. Help nam 😘😊
Odpowiedź do rawany
autor:wyborcza  dodano: 5 miesięcy temu
siostra jest od projektu kuchni, ogród poszukaj we wcześniejszych wpisach - jest pani, projektantka ogrodów, Arlenka podaje nazwę firmy, więc możesz się skontaktować
Odpowiedź do wyborcza
autor:rawany  dodano: 5 miesięcy temu
Ups...
Okey, sprawdzę 😊
Tytuł: Edit
autor:rawany  dodano: 5 miesięcy temu
Arlenka miało być!
autor:grenadawroclaw  dodano: 5 miesięcy temu
Elegancko:) widze, ze musisz nawiezc ziemie, zamykasz sie frontem. My zrobilismy tak samo, teraz mielismy horror bo ciezarowka nie ma jak wjechac. Bylo przerzucanie przez płot. Potem trzeba czymś to rozwozić........bobcat Nam woził a na końcu mecalac musiał wjechać i przerzucić hałde do wywózki, łącznie 7 wywrotek. 11 wywrotek przywiozło ziemię nową. Jeśli planujesz nawożenie ziemi, pilnuj aby nie uszkodzili płyt. Mały bobcat jest ok ale on nie ma kół skrętnych i zawraca wokół siebie i jak operator lewy to wyrywa wszystko. My przeżyliśmy lekki horror i w sumie bez strat, jeden panel frontowy, przeslo ma lakier obity, przez napór ziemi i kamienie w niej. Także pilnuj jeśli będziesz nawozić ziemie.
Odpowiedź do grenadawroclaw
autor:arlenka  dodano: 4 miesiące temu
dzięki za cenne rady. Problem za problemem goni problem. Powoli brakuje mi sił na walkę. Nie ma roboty bez strat albo szarpania się z wykonawcą. I do tego wciąż krążący złodzieje osiedlowi czyhający żeby coś zawinąć. Na szczęście robię już boczne ogrodzenie i chyba kłującymi krzaczyskami obsadzę, żeby nie kradli.
Odpowiedź do arlenka
autor:grenadawroclaw  dodano: 4 miesiące temu
Kurde to pech z tymi złodziejami:/ po nawiezieniu ziemi zajrzyjcie do rynien, u Nas zebrała się piękna warstwa kurzu na dachu a potem w rynnach..... Musze to wybrać bo się boje, że zapcha odpływy:/
Odpowiedź do grenadawroclaw
autor:arlenka  dodano: 4 miesiące temu
O kurcze - dzięki za radę - nie pomyślałabym o tym :)
Odpowiedź do grenadawroclaw
autor:arlenka  dodano: 4 miesiące temu
Ni i ciekną :) - woda się leje przez uszczelki
Tytuł: oświetlenie
autor:andrzej  dodano: 1 miesiąc temu
Mam pytanie odnośnie oświetlenia zewnętrznego, czy robiłaś na budynku oświetlenie? Jeśli nie to gdzie planujesz?
Aby dodać komentarz musisz się zalogować - logowanie

Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się - rejestracja
Moc: 10 kW
Moc: 17 kW
Moc: 18 kW